معرفی کتاب

معرفی مجموعه کتاب های Let’s Go + خرید با بهترین قیمت

Let's Go

مجموعه کتاب­ های آموزشی زبان کودکان  Let’s Go (Fifth Edition)

یکی از پر فروش­ترین و محبوب­­ترین مجموعه کتاب­های آموزشی زبان برای کودکان در سراسر جهان!

امروزه زبان انگلیسی به یکی از رایج ترین و پر استفاده ترین زبان­ها در سراسر جهان تبدیل شده است و همین موضوع یادگیری آن را برای بزرگسالان و کودکان به یک باید تبدیل کرده است.

بیشتر کشورها زبان انگلیسی را به عنوان یک راه ارتباطی و غالب در زمینه های بسیاری از جمله کسب و کار، تجارت، گردشگری و نیز علوم مختلف پذیرفته اند. به عبارتی، استفاده گسترده از زبان انگلیسی آن را به یکی از تاثیرگذارترین زبان های حال حاضر جهان بدل ساخته است. همین موجب شده است تا والدین کودکان خود را به یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم ترغیب و تشویق کنند.

 

زبان انگلیسی باید به گونه ای آموزش داده شود که تمام جنبه های مختلف زندگی را در برگرفته و کاربرد دقیق و فرهنگ استفاده از کلام به جا و درست را به کودکان بیاموزد.

از همین رو، بسیار مهم است که والدین به فرزندان خود شیوه درست و اصولی زبان انگلیسی را آموزش داده یا آنان را در آموزشگاه هایی ثبت نام کنند که رویه استاندارد و درستی در امر آموزش اتخاذ می کنند.

 

امروزه بیشتر شرکت های تجاری بین المللی برای تامین نیروی کار مورد نیاز خود از کارکنان بومی زبان و غیر بومی زبان استفاده می کنند، زیرا این کار باعث تسهیل سازی امر ارتباط در طول فعالیت های روزمره کاری می شود. بنابراین، داشتن دانش و سطح زبان قابل قبول می تواند تا حد بسیاری آینده کاری و شغلی فرد را تضمین کند.

علاوه بر اهمیت یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان و نقش حیاتی آن در عرصه کسب و کار و تجارت، زبان انگلیسی در زمینه گردشگری و توریسم بسیار نقش مهم و غیرقابل انکاری دارد.

 

برای سفر به کشورهای خارجی حداقل داشتن دانش پایه زبان انگلیسی برای گفت و گو، شرکت در تعاملات روزمره و برطرف کردن نیازهای اساسی بسیار حیاتی است.

جالب است بدانید که بیش از 900 میلیون نفر در سراسر جهان حداقل در هر سطحی می توانند به زبان انگلیسی صحبت کنند. برای نمونه، یک گردشگر و یک تاجر بدون داشتن دانش زبان انگلیسی به شدت برای برطرف کردن حداقل نیازهای خود در یک کشور خارجی با فرهنگ متفاوت و گسترش کسب و کار با مشکل مواجه خواهند شد.

 

وقتی صحبت از تحصیل و آموزش است، هیچ کس نمی تواند نقش مهمی که زبان انگلیسی در این بین ایفا می کند، را نادیده بگیرد. فرض کنید در یک کلاس درس آموزگار به زبان بومی کودک سخن نمی گوید. اگر آموزگار و کودک هر دو از هیچ زبان واحدی برای تعامل و ارتباط استفاده نکنند، آن گاه تمام فرآیند یادگیری کودک مختل می شود.

این شرایط هنگامی که پدر و مادر کودک نیز به زبان انگلیسی صحبت نمی کنند، موقعیت به مراتب بدتری را پدید می آورد. بر همین اساس، بسیاری از والدین به دنبال راه هایی هستند تا به کودکان و حتی خودشان زبان انگلیسی را به بهترین نحو ممکن آموزش دهند.

 

منابع بسیار زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد و انتخاب بهترین و سودمندترین منبع شاید تا حدی دشوار به نظر برسد.

با این وجود، یکی از بهترین منابع یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان مجموعه کتاب های آموزشی Let’s Go است، این مجموعه آموزشی معتبر و محبوب می تواند یک مسیر و رویه درست و هدفمند پیش روی آموزگار و والدین قرار دهد تا بدین وسیله کودک را در فرآیند یادگیری زبان انگلیسی به بهترین شکل ممکن هدایت کنند.

 

سری کتاب های Let’s Go

 

یک مجموعه آموزشی مطابق با سیستم انگلیسی آمریکایی است که برای آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی تالیف و توسط انتشارات آکسفورد منتشر شد.

سری نخست از این مجموعه در سال 1990 و سری دوم از این مجموعه در سال 2000 منتشر شد. سپس، سری سوم و سری چهارم از این مجموعه به ترتیب در سال 2008 و 2017 منتشر شد. کتابLet’s Go Starter  (نوشته شده توسط ناکاتا، هاسکینز و فریزر) پیش از این که با کتابLet’s Begin  جایگزین شود، نخست در سال 1997 به چاپ رسید.

اگرچه در آمریکا اصل محتوا و مواد آموزشی این مجموعه بر پایه ESL انگاشته می شود، اوایل در ژاپن از این مجموعه به عنوان منبع EFL به کار گرفته شد. اکنون این مجموعه آموزشی به طور گسترده برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان در بیش از 160 کشور جهان کاربرد دارد. ویرایش پنجم این مجموعه در سال 2018 به چاپ رسید.

 

کتاب های Let’s Go در بسیاری از آموزشگاه های زبان برای تدریس زبان انگلیسی به کودکان، مورد استفاده قرار می گیرد.

مجموعه آموزشی Let’s Go در 7 سطح همراه با فايل صوتي و کتاب کار در مراحل اوليه با ارائه نکاتي جهت تقويت مهارت گفتاري و شنيداري، روند پرسش و پاسخ همراه با آهنگ، شعر و بازي به آموزش تلفظ صحيح و روان خواني متون و تست مطابق با استانداردهاي آموزشي کمبريج به شکل لوح فشرده و در سطوح بالاتر جهت تقويت مهارت هاي چهارگانه ارائه مي شود. این مجموعه آموزشی برای کودکان 5 تا 13 سال و از سطح مبتدی تا متوسط است.

 

 

ویژگی های برجسته مجموعه آموزشی Let’s Go

  • مکالمات و تمرین های پرسش و پاسخ موجب می شود کودکان از همان ابتدا به صحبت و گفت و گو با یکدیگر بپردازند.
  • آهنگ ها و سرودهای تعاملی کارولین گراهام به کلاس های درس تنوع و نشاط می بخشد.
  • مجموعه مکمل و جذاب Let’s Chant, Let’s Sing: Greatest Hits’ CD  به همراه تمرین های اضافی.
  • مبحث صداشناسی و دروس خواندن به کودکان کمک می کند تا مهارت خوانش و درک مطلب خود را تقویت کنند.
  • سرودهای جذاب برای یادگیری صدا و هجای واژگان و همچنین ترک های صوتی به خصوصی برای آموزش تلفظ و فراز و فرود کلام.
  • بازی های ارتباطی جذاب اعتماد به نفس کودکان را برای استفاده از زبان انگلیسی افزایش می دهد.
  • لوح فشرده شامل آزمون های جای­گذاری و تطبیقی، آزمون تمرین کمبریج YLE و آزمون های قابل چاپ و دروس قابل ویرایش، و نیز آزمون های میان ترم و پایان ترم است.
  • با سامانه تمرین آنلاین که یک سیستم تعاملی برای دادن تکالیف خانه است، آموزگار می تواند هرگونه تکلیف دلخواه را به کودکان محول کرده و سپس آن را تصحیح کند.

 

ویژگی های کلی و مشترک مجموعه آموزشی Let’s Go

  • هر یک از سطوح این مجموعه دارای یک کتاب دانش آموز، یک کتاب تمرین، فایل های صوتی و نرم افزار می باشد که زبان انگلیسی را طبق اصول و سرفصل بندی منظم به کودکان آموزش خواهد داد.
  • در این مجموعه سعی شده است تا آموزش ها در قالب تصاویر رنگی و جذاب ارائه شود تا کودکان را به یادگیری زبان علاقه مند سازد.
  • نرم افزار آموزشی این کتاب نیز به صورت جداگانه مباحث آموزشی کتاب را به صورت کاملا تعاملی و بر اساس کتاب اصلی و فعالیت های کتاب تمرین، آموزش می دهد.
  • این مجموعه می تواند برای کودکان، دانش آموزان و مدرسین زبان انگلیسی مورد استفاده قرار گیرد.

 

ویژگی های جدید ویرایش پنجم مجموعه آموزشی Let’s Go

انیمیشن های جدید و جذاب به کلاس درس طراوت و شادابی بخشیده و انگیزه کودکان برای یادگیری زبان انگلیسی را دو چندان می کند.

مجموعه به روز شده Let’s Begin (سطح 1 و 2) به همراه وظایف و فعالیت های سودمند در زمینه حروف و صداها اساس و پایه مستحکمی برای یادگیری زبان انگلیسی کودکان فراهم می کند.

سه متن جدید به همراه سؤالات درک مطلب، محتوای تازه و هیجان انگیزی به ارمغان آورده است که برای کودکان سطح 1-6 بسیار جذاب و مفید است.

منابع جدید معلم، این امکان را فراهم می کند تا با استفاده از یک کتابخانه آسان و منابع آموزشی در دسترس، آموزگار از کلاس های خود بیشترین استفاده را ببرد.

بازی ها، آهنگ ها و آوازهای جدید در هر درس، لحظات جذاب و مهیجی برای کودکان رقم زده و زمینه مناسبی فراهم می کند تا بچه ها به تمرین آموزه های خود بپردازند.

سامانه جدید بازی های آنلاین، بازی های تعاملی و هیجان انگیزی را برای افزایش علاقه کودکان به زبان و جذاب ساختن فرآیند یادگیری محیا ساخته است.
عناوین مجموعه آموزشی Let’s Go

  • Let’s Begin
  •  Let’s Go 1
  • Let’s Go 2
  • Let’s Go 3
  • Let’s Go 4
  • Let’s Go 5
  • Let’s Go 6

با هر کتاب از این مجموعه به منابع زیر دسترسی دارید.

  • Student Book
  • Workbook with Online Practice
  • Student Website
  • Teacher’s Pack (Classroom Presentation Tool)
  • Teacher’s Guide and Teacher’s Resource Center
  • Teacher Cards Class Audio CDs

درباره نویسندگان

این مجموعه توسط دو آموزگار آمریکایی EFL/ESL و دو آموزگار آسیایی نوشته شد. ریتوسکا ناکاتا مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس گرفت و اکنون به مدت سی سال است که در برنامه های آموزشی ELT مشارکت دارد.

همچنین، او ریاست IIEEC، AETC را نیز بر عهده دارد. کارن فریزر بیست سال سابقه تدریس ESL دارد و تاکنون به بیشتر کشورهای آسیا، اروپا و آمریکای شمالی سفر کرده است.

باربارا هاسکینز ساکاماتو مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم از دانشگاه آریزونای شمالی گرفت و از سال 1985 تا به امروز در ژاپن به آموزش و تدریس زبان پرداخته است. کارولین گراهام نیز سازنده تمرین Jazz Chants است که ریتم زبان انگلیسی گفتاری آمریکایی را با بیت های موسیقی Jazz هماهنگ و متصل ساخت.

 

برای خرید تک یا عمده از فروشگاه اینترنتی پیک زبان با شماره های 02166479056 و همراه 09190220709 در (تلگرام , واتس آپ) با ما در ارتباط باشید.

ID Instagram : @peyke_zaban

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *