نردبان آبی بلند | کتاب رمان کره ای 높고 푸른 사다리 اثر 공지영

(دیدگاه 1 کاربر)

تومان195,000

4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

روش های پرداخت:

درگاه-پرداخت

نردبان آبی بلند | کتاب رمان کره ای 높고 푸른 사다리 اثر 공지영

یازدهمین رمان کامل نویسنده گونگ جی یونگ، «نردبان آبی مرتفع» در دست بازبینی و انتشار است. این اثر که مشیت زندگی و عشق را با حساسیتی شدید به تصویر می‌کشد، روایتگر این است که چگونه زندگی انسان از طریق اسرار بر سرنوشت غلبه می‌کند. هنگامی که برای اولین بار در سال 2013 منتشر شد، بیش از 130،000 خواننده آن را دوست داشتند، در فرانسه و ویتنام ترجمه و منتشر شد و ساخت فیلم تایید شد.

این اثر که شامل 3 بخش در 1355 صفحه کاغذ خطی است، در قالب خاطره ای از روند تبدیل پدر جان به انسانی بالغ در هنگام عبور از امواج عشق و جدایی در زمانی که راهب جوانی بود را در بر می گیرد. دستور بندیکتین. نویسنده که می‌گوید می‌خواهد «سوالات اساسی از جمله چرا رنج وجود دارد، چرا انسان‌ها وجود دارند و عشق چیست» را از طریق رمان بپرسد، از صومعه کاتولیک و حادثه تخلیه هینگنام در طول جنگ کره به عنوان دو محور استفاده کرد. رمانی برای اطاعت از خواست خدا با فرافکنی زندگی راهبانی که مجبور بودند زندگی خود را بگذرانند و کسانی که به دلیل جنگ راه خود را در زندگی از دست داده اند، می پرسد چه چیزی ما را در لحظه عبور از قله زندگی بالا برد.

نویسنده برای به تصویر کشیدن عذاب و اشتیاق برای چیزهایی که به راحتی نمی توان به آنها دست یافت، مانند عشق و اشتیاق، مرگ و زندگی، از یک راهب کاتولیک به عنوان شخصیت اصلی استفاده می کند و پس زمینه را در شهر W City، Heungnam و Newton، ایالات متحده تنظیم می کند. ، برای ایجاد «چیزهایی که به نتیجه نرسیده اند» که از «عشق برای» فراتر از نژاد و زمان است. این رمان با شخصیت اصلی، جان، 10 سال پس از انتصاب به عنوان کشیش، شروع می‌شود و به خاطرات خود نگاه می‌کند و کسانی را که در زمان راهب بودن با او بودند، به یاد می‌آورد. تجربیات تکان دهنده برادران مایکل و آنجلو که مانند برادر یکدیگر را دوست داشتند، سوهی، که باعث شد برای اولین بار عشق جنس مخالف را کشف کند، مادربزرگی که بیش از 50 سال پس از جنگ کره اخگرهای عشق را تحمل کرد و راهبان پیر. از آلمان با نشان دادن معنای عشق واقعی که می تواند جلوی سرگردانی یک فرد را بگیرد، «با ساختن یک روایت با مهارت، رمانی را با دمای احساسی بالاتر از تراکم ایده ها تکمیل کردیم» ([کیونگ هیانگ شینمون). ])، “زندگی و مرگ، خدا و عشق” به عنوان “داستانی سنگین که باعث می شود نگرانی های اساسی در مورد آینده وجود داشته باشد” ([روزنامه کسب و کار Maeil]) و “اثری که دائماً به معنای نهایی عشق می پردازد” ارزیابی شد. همراه با یک داستان واقعی معجزه آسا از جنگ» ([Segye Ilbo]).

این اثر تا انتها قدرت اراده خوب را بررسی می‌کند که انسان را حتی در موقعیت‌های دردناک ناامید نمی‌کند، مانند سخنان کارآگاه نو، که اعتراف کرد که «عشق از بین نمی‌رود» با وجود سیر ظالمانه زندگی که قابل درک نیست. چیزهای واقعی فرسوده می شوند ما این را به زور به شما می گوییم تا در زندگی خود نیز احساس کنیم.

 

نویسنده

공지영

نوع جلد

جلد شومیز

قطع

رقعی

3
1 نقد و بررسی
0
0
1
0
0

1 دیدگاه برای نردبان آبی بلند | کتاب رمان کره ای 높고 푸른 사다리 اثر 공지영

پاکسازی فیلتر
  1. Marina Moffett

    Reword helps your team collaborate ethically with AI, so that you can write outstanding articles for your readers.
    try out for FREE

    0
    0
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال کالا به تهران ارسال کالا به تهران در کمتر از 48 ساعت ارسال کالا به شهرستان ارسال کالا به شهرستان در کمتر از 72 ساعت