آموزش کره ای با داستان | کتاب کره ای Darakwon Korean Readers – The Story of Hong Gildong

تومان145,000تومان185,000

2 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,

روش های پرداخت:

درگاه-پرداخت

آموزش کره ای با داستان | کتاب کره ای Darakwon Korean Readers – The Story of Hong Gildong

کتاب Darakwon Korean Readers – The Story of Hong Gildong یک داستان کلاسیک کره ای است که با نگاه جدیدی باز نوشته شده است. داستان درباره ی یک جوان به نام هانگ گیلدونگ است که با قدرت های فرا طبیعی به دنبال خواسته هایش می رود.

او یکی از کودکان بی فرزند یک پادشاه و یک زن عام بود. با وجود اینکه در خانواده ی پادشاهی به دنیا آمده بود، اما بخاطر وضعیت اجتماعی اش، نمی توانست به عنوان وارث تاج و تخت شناخته شود.

هانگ گیلدونگ با تلاش و تلاش های مداوم برای دست یافتن به رویایش، به عنوان یک رهبر به شهرت رسید.

کتاب Darakwon Korean Readers – The Story of Hong Gildong برای زبان آموزان سطح مبتدی و متوسط مناسب است و با خواندن این کتاب، شما می توانید لغات و عبارت های جدیدی را یاد بگیرید.

این کتاب برای یادگیری و تقویت مکالمه، خواندن و نوشتن کره ای مناسب است. همچنین، این کتاب برای طرفداران داستان های فانتزی و ماجراجویی، یک گزینه جذاب است.

داستان The Story of Hong Gildong در دو قسمت نوشته شده است. در قسمت اول، داستان کودکی و نوجوانی هانگ گیلدونگ روایت می شود.

او با مشکلات زیادی روبرو شده و با قدرت های فرا طبیعی که در او وجود دارد، خود را آموزش داده و به سمت خودش به سوی موفقیت حرکت می کند.

در قسمت دوم، هانگ گیلدونگ به عنوان یک رهبر ارتشی، برای جنگ با یک دشمن بزرگ و پر قدرت به عنوان یک قهرمان درخشان شناخته می شود.

با وجودی که دشمنانش خواستار مرگ او بودند، اما او با کمک سربازانش به پیروزی رسید و به عنوان یک قهرمان به یاد ماند.

در کل، The Story of Hong Gildong داستانی پر از ماجراجویی، راز آلود، عشق و تلاش برای دست یافتن به رویای شخصیت اصلی است.

این کتاب را می توانید برای پیشرفت در زبان کره ای، یادگیری فرهنگ کره ای و همچنین برای لذت بردن از یک داستان جذاب و هیجان انگیز انتخاب کنید.

نویسنده

Kim Yu Mi, Bae Se Eun

ناشر

darakwon

قطع

رقعی

نوع جلد

جلد شومیز

نوع محصول

چاپ رنگی, چاپ سیاه سفید

تعداد صفحه

112

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش کره ای با داستان | کتاب کره ای Darakwon Korean Readers – The Story of Hong Gildong”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال کالا به تهران ارسال کالا به تهران در کمتر از 48 ساعت ارسال کالا به شهرستان ارسال کالا به شهرستان در کمتر از 72 ساعت