کتاب من عاشق امید شدم اثر لان کالی
کتاب من عاشق امید شدم اثر لان کالی قیمت اصلی تومان338,000 بود.قیمت فعلی تومان169,000 است.
بازگشت به محصولات
کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد اثر آکسی اوه
کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد اثر آکسی اوه قیمت اصلی تومان228,000 بود.قیمت فعلی تومان114,000 است.

کتاب عشق سال های وبا اثر گابریل گارسیا مارکز

قیمت اصلی تومان388,000 بود.قیمت فعلی تومان194,000 است.

مزایای عضویت در وبسایت پیک زبان
اگه همین الان در وبسایت پیک زبان عضو بشی کیف پولت 10 هزار تومن شارژ میشه!

هر روز که به وبسایت پیک زبان سربزنی 1000 تومن کیف پولت شارژ میشه!

4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

کتاب عشق سال های وبا اثر گابریل گارسیا مارکز

کتاب “عشق سال های وبا” نوشته گابریل گارسیا مارکز شاهکاری از داستان سرایی است که مضامین عشق، از دست دادن و مرگ و میر را بررسی می کند.

این رمان داستان فرمینا دازا، زنی زیبا و باهوش را روایت می‌کند که خواستگاران متعددی از جمله فلورنتینو آریزا، مرد جوانی که به او وسواس دارد، از او خواستگاری می‌کنند. با این حال، فرمینا در نهایت تصمیم می گیرد با دکتر جوونال اوربینو، دکتر موفقی که دو برابر او سن دارد، ازدواج کند.

سپس رمان در زمان به جلو می پرد تا داستان ازدواج فرمینا و جوونال و همچنین داستان عشق نافرجام فلورنتینو به فرمینا را فاش کند. این رمان از طریق مجموعه‌ای از فلاش‌بک‌ها و عکس‌ها، پیچیدگی‌های روابط آن‌ها و راه‌هایی را که در آن‌ها توسط تجربیات و انتخاب‌هایشان شکل می‌گیرد، بررسی می‌کند.

یکی از برجسته‌ترین جنبه‌های «عشق سال های وبا»، کاوش آن در تجربه انسانی است. این رمان به درون مضامین عشق، از دست دادن، و فناپذیری می پردازد و راه هایی را که این تجربیات زندگی و برداشت ما از جهان را شکل می دهند، آشکار می کند.

نوشته گارسیا مارکز زنده و خاطره انگیز است و شخصیت ها و تنظیمات را با جزئیات زنده زنده می کند. رمان سرشار از نمادگرایی و استعاره است و به روایت عمق و پیچیدگی می بخشد.

عنوان “عشق سالهای وبا” به ویژه قابل توجه است، زیرا موضوع مرگ و میر را که در سراسر رمان وجود دارد برجسته می کند. همه‌گیری وبا که شهر را ویران می‌کند به عنوان پس‌زمینه‌ای برای مبارزات شخصیت‌ها با عشق، از دست دادن و مرگ‌ومیر عمل می‌کند و یادآور شکنندگی زندگی انسان است.

شخصیت‌های داسنانی پیچیده و چند بعدی هستند، با پیشینه‌های غنی و انگیزه‌هایی که داستان را به جلو می‌برد. فرمینا دازا یک شخصیت به خصوص قانع کننده است، زیرا پیچیدگی های خواسته ها و انتخاب های خود را بررسی می کند.

به طور کلی، کتاب «عشق سال های وبا» یک شاهکار رئالیسم جادویی است که مضامین عشق، از دست دادن و مرگ و میر را به شیوه ای منحصر به فرد و قابل تامل بررسی می کند.

 

نویسنده

گابریل گارسیا مارکز

موضوع

رمان

نوع جلد

جلد شومیز

تعداد صفحات

428

ناشر

آزرمیدخت

قطع

رقعی

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب عشق سال های وبا اثر گابریل گارسیا مارکز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال کالا به تهران ارسال کالا به تهران در کمتر از 48 ساعت ارسال کالا به شهرستان ارسال کالا به شهرستان در کمتر از 72 ساعت