کتاب قمارباز اثر فئودور داستایوفسکی
کتاب قمارباز اثر فئودور داستایوفسکی قیمت اصلی تومان230,000 بود.قیمت فعلی تومان115,000 است.
بازگشت به محصولات
کتاب ابله اثر فئودور داستایوفسکی
کتاب ابله اثر فئودور داستایوفسکی قیمت اصلی تومان320,000 بود.قیمت فعلی تومان160,000 است.

کتاب برادران کارامازوف اثر فئودور داستایوفسکی

قیمت اصلی تومان580,000 بود.قیمت فعلی تومان290,000 است.

مزایای عضویت در وبسایت پیک زبان
اگه همین الان در وبسایت پیک زبان عضو بشی کیف پولت 10 هزار تومن شارژ میشه!

هر روز که به وبسایت پیک زبان سربزنی 1000 تومن کیف پولت شارژ میشه!

3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

کتاب برادران کارامازوف اثر فئودور داستایوفسکی

کتاب “برادران کارامازوف” (به روسی: «Братья Карамазовы»، براتیا کارامازوفی) رمانی از فئودور داستایوفسکی است که در سال 1880 منتشر شد. داستان حول محور زندگی خانواده کارامازوف، به ویژه سه برادر ایوان، دیمیتری و آلیوشا می چرخد. این رمان به بررسی مضامین اخلاقی، ایمان و جستجوی معنا در دنیای پس از رنسانس می‌پردازد.

رمان با قتل فئودور پاولوویچ کارامازوف، پدر سه برادر آغاز می‌شود و تحقیقات و محاکمه‌ای را دنبال می‌کند. در همین حال، رمان به نبردهای درونی هر برادر می پردازد، زیرا آنها با شیاطین و معضلات اخلاقی خود دست و پنجه نرم می کنند.

ایوان، برادر بزرگتر، روشنفکری خردگرا و شکاک است که خدا و اخلاق را رد می کند. دیمیتری، برادر میانی، مرد جوانی پرشور و تکانشی است که درگیر یک مثلث عشقی غم انگیز می شود. آلیوشا، کوچکترین برادر، راهبی مهربان و دلسوز است که راهنمای معنوی اطرافیانش می شود.

داستایوفسکی در طول رمان مضامین پیچیده‌ای مانند اراده آزاد در مقابل جبر، اخلاق در برابر بی اخلاقی و ماهیت خدا را بررسی می‌کند. این رمان به دلیل بحث های فلسفی و کلامی و همچنین شخصیت های زنده و بینش های روانشناختی آن شناخته شده است.

کتاب “برادران کارامازوف” یکی از بزرگترین آثار داستایوفسکی و یکی از بزرگترین رمان های تمام دوران به حساب می آید. این در فیلم ها، نمایشنامه ها و اپراهای متعددی اقتباس شده است و همچنان به طور گسترده در سراسر جهان خوانده و مطالعه می شود.

فئودور داستایوفسکی رمان‌نویس، روزنامه‌نگار و فیلسوف روسی بود که به خاطر شخصیت‌های پیچیده روان‌شناختی و کاوش در موضوعاتی مانند اخلاق، ایمان و رستگاری شهرت داشت. از دیگر آثار معروف او می توان به «جنایت و مکافات»، «ابله» و «تصرف شدگان» اشاره کرد.

نویسنده

فئودور داستایوفسکی

موضوع

رمان

ناشر

نیک فرجام

نوع جلد

جلد شومیز

قطع

رقعی

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب برادران کارامازوف اثر فئودور داستایوفسکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال کالا به تهران ارسال کالا به تهران در کمتر از 48 ساعت ارسال کالا به شهرستان ارسال کالا به شهرستان در کمتر از 72 ساعت