کتاب ابله اثر فئودور داستایوفسکی
کتاب ابله اثر فئودور داستایوفسکی قیمت اصلی تومان320,000 بود.قیمت فعلی تومان160,000 است.
بازگشت به محصولات
کتاب وقتی مرگ فرا می رسد چه کسی گریه می کند؟ اثر رابین شارما
کتاب وقتی مرگ فرا می رسد چه کسی گریه می کند؟ اثر رابین شارما قیمت اصلی تومان140,000 بود.قیمت فعلی تومان70,000 است.

کتاب شاهزاده و گدا اثر مارک تواین

قیمت اصلی تومان180,000 بود.قیمت فعلی تومان90,000 است.

مزایای عضویت در وبسایت پیک زبان
اگه همین الان در وبسایت پیک زبان عضو بشی کیف پولت 10 هزار تومن شارژ میشه!

هر روز که به وبسایت پیک زبان سربزنی 1000 تومن کیف پولت شارژ میشه!

2 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

کتاب شاهزاده و گدا اثر مارک تواین

کتاب «شاهزاده و گدا» رمانی است درباره دو پسر شبیه به هم، یکی شاهزاده و دیگری یک گدا که مکان و زندگی خود را عوض می کنند. داستان در قرن شانزدهم انگلستان و در زمان پادشاهی هنری هشتم رخ می دهد.

شاهزاده، ادوارد تودور، و فقیر، تام کنتی، هر دو از زندگی خود ناراضی هستند. ادوارد در دام وظایف سلطنتی خود احساس می کند و تام از شرایط بد خود خسته شده است. آنها به طور تصادفی به یکدیگر برخورد می کنند و پس از اینکه درگیر شیطنت می شوند، تصمیم می گیرند لباس و هویت خود را عوض کنند.

همانطور که آنها در جهان یکدیگر حرکت می کنند، آنها در مورد مشکلات زندگی یکدیگر یاد می گیرند. ادوارد در نقش تام با فقر آشنا می‌شود و در خیابان‌ها برای زنده ماندن تلاش می‌کند، در حالی که تام در نقش ادوارد تجملات زندگی سلطنتی را تجربه می‌کند، اما با فشارها و مسئولیت‌های ناشی از آن نیز مواجه می‌شود.

مارک تواین در طول رمان به بررسی مضامین هویت، طبقات و عدالت اجتماعی می پردازد. این کتاب شرحی است بر مسائل اجتماعی زمانه از جمله فقر، نابرابری و برخورد با فقرا.

«شاهزاده و گدا» در کنار «ماجراهای تام سایر» و «ماجراهای هاکلبری فین» یکی از محبوب ترین آثار مارک تواین به شمار می رود. این در نمایشنامه‌های صحنه‌ای، فیلم‌ها و موزیکال‌های متعدد اقتباس شده است و امروزه همچنان به طور گسترده خوانده می‌شود و از آن لذت می‌برند.

مارک تواین یک نویسنده و طنزپرداز مشهور آمریکایی بود که به دلیل سبک نوشتاری هوشمندانه و تفسیر روشنگرانه خود در مورد جامعه آمریکا شهرت داشت. آثار او اغلب به مسائل جدی با طنز و طنز پرداخته و آنها را هم سرگرم کننده و هم قابل تامل می کند.

نویسنده

مارک تواین

موضوع

رمان

قطع

رقعی

ناشر

نیک فرجام

نوع جلد

جلد شومیز

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب شاهزاده و گدا اثر مارک تواین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال کالا به تهران ارسال کالا به تهران در کمتر از 48 ساعت ارسال کالا به شهرستان ارسال کالا به شهرستان در کمتر از 72 ساعت