مجموعه 3 جلدی اسپیکینگ تایم | کتاب انگلیسی Speaking Time اثر سجاد حسنی
مجموعه 3 جلدی اسپیکینگ تایم | کتاب انگلیسی Speaking Time اثر سجاد حسنی قیمت اصلی تومان950,000 بود.قیمت فعلی تومان530,000 است.
بازگشت به محصولات
کتاب Minecraft: The Island
کتاب Minecraft: The Island تومان99,000تومان125,000

کتاب Minecraft Zombies: An Official Minecraft Novel

تومان80,000تومان105,000

مزایای عضویت در وبسایت پیک زبان
اگه همین الان در وبسایت پیک زبان عضو بشی کیف پولت 10 هزار تومن شارژ میشه!

هر روز که به وبسایت پیک زبان سربزنی 1000 تومن کیف پولت شارژ میشه!

4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

کتاب Minecraft Zombies An Official Minecraft Novel

با چیز بزرگ بعدی در دنیای زامبی های رسمی Minecraft آشنا شوید! مراقبت از خواهر و برادر کوچک می تواند یک سردرد واقعی باشد. . . مخصوصاً وقتی آنها یک زامبی هستند که سعی می کنند مغز شما را بخورند! زندگی برای بابی در دهکده خواب آلود پلین تاون خوب است. مطمئناً، والدین روستایی او فقط «هرم» می‌گویند، اما شما به سرعت زبان محلی را می‌آموزید. و شاید برادر کوچک او، جانی، همیشه درگیر مشکل است، اما گولم آهنین دهکده آنجاست تا مراقب او باشد. و، بله، وقتی شما تنها کسی هستید که در شهر دستش را از آستین بیرون می‌آورید، همه چیز برای کاوش خیلی شلوغ است. اما شاید این برای بهترین باشد. به هر حال، چیزهایی فراتر از نور مشعل وجود دارد که توسط ماجراجویان بهتر اداره می شود.

اما یک شب، غریبه ای به پلین تاون می آید – و انبوهی از زامبی های درنده به دنبال او می آیند! دهکده بابی تسخیر می شود و دنیای او زیر و رو می شود زیرا دوستان، خانواده و همسایگانش قربانی اشتهای بی پایان زامبی ها می شوند. زندگی برای بن چندان خوب نیست، یک ماجراجو که چیزی جز زره پشتش باقی نمانده است. وقتی نور سپیده دم دهکده متروکه ای را به او نشان می دهد، او آن را فرصتی می بیند که از لابه لای خرابه ها عبور کند و خود را به مسیر بازگرداند. چیزی که او انتظار نداشت با آن برخورد کند، دختری ناامید بود که یک بچه روستایی زامبی به بند بسته بود.

بابی و جانی تنها کسانی هستند که باقی مانده اند. . . و برادرش خیلی سبزتر و تلخ تر از دیشب است. هنوز تعدادی از جانی در ذهن هیولای زامبی کوچک می چرخد. بابی فقط آن را می داند. و بن ممکن است راهی برای بازگرداندن او بداند. در حالی که دو سفر در سراسر جهان، جانی را به سمت خود می کشند (به معنای واقعی کلمه)، آنها شجاعانه اعماق خطرناک، اوباش وحشتناک، و یک رمز و راز در حال گسترش هستند. آیا حمله زامبی ها به دهکده بابی واقعاً بدشانسی بود؟ بقیه زامبی ها کجا رفتند؟ و دقیقاً چگونه از برادر کوچکی که نمی تواند از خوردن شما دست بردارد مراقبت می کنید؟ روی مغز و کمان خود نگه دارید و برای ورود به زامبی ها آماده شوید!

زمان آماده سازی

1 الی 4 روز کاری

نوع محصول

چاپ سیاه سفید

موضوع

رمان انگلیسی

نوع جلد

جلد شومیز

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب Minecraft Zombies: An Official Minecraft Novel”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال کالا به تهران ارسال کالا به تهران در کمتر از 48 ساعت ارسال کالا به شهرستان ارسال کالا به شهرستان در کمتر از 72 ساعت