کتاب Minecraft The Haven Trials: An Official Minecraft Novel

تومان80,000تومان115,000

مزایای عضویت در وبسایت پیک زبان
اگه همین الان در وبسایت پیک زبان عضو بشی کیف پولت 10 هزار تومن شارژ میشه!

هر روز که به وبسایت پیک زبان سربزنی 1000 تومن کیف پولت شارژ میشه!

3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

کتاب Minecraft The Haven Trials: An Official Minecraft Novel

در این رمان رسمی Minecraft به سرزمینی بی قانون سفر کنید و سخت ترین آزمایش های آن را انجام دهید! همه دوستان سیسلیا آلائو او را سیس صدا می زنند. همه یکیشون اما او و ترز به قدری صمیمی هستند که سس تنها به یک دوست نیاز دارد. Cece و Therese هم در مدرسه و هم در دنیای Minecraft مشترکشان جدایی ناپذیر هستند.

تا اینکه شب قبل از اولین روز مدرسه، وقتی ترز پیامی به سیس می فرستد، سه کلمه که همه چیز را تغییر می دهد: ما در حال حرکت هستیم. خانه جدید ترز در ایالات متحده 7000 مایل دورتر از لاگوس است، جایی که دو دوست صمیمی در آنجا بزرگ شدند. سیس نه تنها با دبیرستان بدون بهترین دوستش روبرو می شود، بلکه در حال از دست دادن دنیایی است که با ترز ساخته است. اما سیس هنوز امیدوار است. شاید او نتواند برای رسیدن به دوستش از دنیا عبور کند، اما در Minecraft نیازی به این کار نخواهد داشت.

ترز او را به یک سرور جدید دعوت کرده است – با دوستان جدیدی از خانه جدیدش – مکانی به نام Haven. تنها کاری که Cece باید انجام دهد این است که بپیوندد و آنها دوباره متحد شوند. به همین راحتی است، درست است؟ وقتی او دعوت را دنبال می کند، متوجه می شود که چقدر اشتباه کرده است. سیس که در دنیای پر هرج و مرج به نام آنارشیا گم شده است، متوجه می شود که صاحب سرور، شخصیتی پنهان به نام Ocury، سرزمین صلح آمیز هاون را در پشت مراسم آغازین پیچیده ای به نام محاکمه هاون مهر و موم کرده است.

سه کار تایتانیک پنج زندگی برای تکمیل آنها. انبوهی از اوباش خطرناک و بازیکنان غمگین. اگر Cece شکست بخورد، برای همیشه از سرور محروم خواهد شد. هیچ راهی وجود ندارد که او به تنهایی این کار را انجام دهد. اگر او بخواهد دوباره با ترز بازی کند، باید افراد جدیدی پیدا کند که بتواند به آنها تکیه کند، هم در بازی و هم IRL. زمانی برای از دست دادن وجود ندارد. . . . محاکمه در انتظار!

زمان آماده سازی

1 الی 4 روز کاری

نوع محصول

چاپ سیاه سفید

موضوع

رمان انگلیسی

نوع جلد

جلد شومیز

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب Minecraft The Haven Trials: An Official Minecraft Novel”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال کالا به تهران ارسال کالا به تهران در کمتر از 48 ساعت ارسال کالا به شهرستان ارسال کالا به شهرستان در کمتر از 72 ساعت