کتاب Minecraft: Zombies Return!: An Official Minecraft Novel

تومان80,000تومان105,000

مزایای عضویت در وبسایت پیک زبان
اگه همین الان در وبسایت پیک زبان عضو بشی کیف پولت 10 هزار تومن شارژ میشه!

هر روز که به وبسایت پیک زبان سربزنی 1000 تومن کیف پولت شارژ میشه!

4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

کتاب Minecraft: Zombies Return!: An Official Minecraft Novel

درست زمانی که فکر می‌کردید بازگشت به جهان بی‌خطر است، زامبی‌ها بازگشته‌اند! بابی در یک ماموریت است. او قبلاً از یک رویارویی با لوگان جان سالم به در برده است. و اکنون او تا زمانی که نقشه شیطانی خود را برای تسخیر جهان با گروه زامبی خود متوقف نکند، آرام نخواهد گرفت. اما هر چه او به خنثی کردن لوگان نزدیک‌تر می‌شود، از یافتن درمانی برای برادر زامبی‌اش دورتر می‌شود. بن در حال حاضر است. . . وظیفه نگهداری از کودک بن جدا شده از بابی، اکنون مسئولیت مراقبت از برادر کوچک زامبی‌شده‌اش، جانی، را بر عهده دارد و با درس‌های اطاعت زامبی‌هایش همراهی می‌کند. درس هایی که خوب پیش می روند!

جانی دیگر حتی به افسارش نیازی ندارد و به سختی سعی می کند مردم را بخورد – مگر اینکه واقعاً، واقعاً لیاقت آن را داشته باشند. لانه متروکه لوگان حتی کمی شبیه خانه به نظر می رسد. اما در حین تمیز کردن بهاری، بن دفتر خاطرات مخفی لوگان را کشف می کند که پر از بزرگترین نقشه های او، از جمله قهرمان افسانه ای بعدی او به نام پیگ استپ پگی است. اکنون، مسابقه ای با زمان است. آیا بن می تواند بابی را ردیابی کند و لوگان را قبل از جشن زامبی هایش متوقف کند؟ آیا آنها می توانند پگی را به هدف خود جلب کنند؟ آیا جانی هرگز تشنه مغز را متوقف می کند؟ همه اینها و بیشتر را بیابید. . . به محض اینکه خواندن این خلاصه را متوقف کنید و شروع به خواندن بازگشت زامبی کنید!

زمان آماده سازی

1 الی 4 روز کاری

نوع محصول

چاپ سیاه سفید

موضوع

رمان انگلیسی

نوع جلد

جلد شومیز

تعداد صفحات

172

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب Minecraft: Zombies Return!: An Official Minecraft Novel”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال کالا به تهران ارسال کالا به تهران در کمتر از 48 ساعت ارسال کالا به شهرستان ارسال کالا به شهرستان در کمتر از 72 ساعت