کتاب Minecraft: The Shipwreck: An Official Minecraft Novel

تومان110,000تومان120,000

مزایای عضویت در وبسایت پیک زبان
اگه همین الان در وبسایت پیک زبان عضو بشی کیف پولت 10 هزار تومن شارژ میشه!

هر روز که به وبسایت پیک زبان سربزنی 1000 تومن کیف پولت شارژ میشه!

4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

کتاب Minecraft: The Shipwreck: An Official Minecraft Novel

در این رمان رسمی Minecraft، اسرار یک دنیای خارق العاده زیر آب را کشف کنید! هنگامی که سه کودک یک راز را در یک سرور رها شده Minecraft کشف می کنند، باید با ساعت مسابقه دهند تا اسرار آن را کشف کنند.

جیک توماس همیشه بچه جدید است. خانواده‌اش آنقدر برای کار پدرش جابه‌جا می‌شوند که راحت‌تر سرش را پایین نگه دارد و به کسی وابسته نشود. او به هر حال چند ماه دیگر نخواهد رفت. اما وقتی آنها به لس آنجلس می رسند، پدر قول می دهد که این آخرین باری است که آنها نقل مکان می کنند. آپارتمان های پسیفیک کرست اکنون خانه هستند. . . یعنی وقت آن رسیده که جیک بالاخره دوستی پیدا کند.

جیک مطمئن نیست که باید دو بچه‌ای را که در مرکز اجتماعی آپارتمان ملاقات می‌کند به عنوان دوست حساب کند. تانک ووونگ پسری درشت اندام و ترسناک است که با جمعیتی سرسخت آویزان می شود و امیلی کوئسادا یک مد لباس است که با سخنی طعنه آمیز سریع عمل می کند.پ

اما زمانی که او یک آزمایشگاه کامپیوتر قدیمی را در گوشه ای از مرکز اجتماعی که در آن یک سرور عجیب و غریب Minecraft حاوی معماهای رمزآلود است، کشف می کند، متوجه می شود که برای شکستن کد به کمک نیاز خواهد داشت – زیرا در پایان تابستان، مرکز اجتماعی به این مرکز تبدیل خواهد شد. ویران شد و تمام امید به حل این معما همراه با آن خواهد بود. با پیروی از نکاتی که یک شخصیت مرموز به نام جادوگر به جا گذاشته است، این سه نفر به اعماق خطرناک اقیانوس سفر می کنند، جایی که موجودات عجیب و غریب در کمین هستند و گنج های ناگفته ای در انتظارشان است. . . .

زمان آماده سازی

1 الی 4 روز کاری

نوع محصول

چاپ سیاه سفید

موضوع

رمان انگلیسی

نوع جلد

جلد شومیز

تعداد صفحات

305

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب Minecraft: The Shipwreck: An Official Minecraft Novel”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال کالا به تهران ارسال کالا به تهران در کمتر از 48 ساعت ارسال کالا به شهرستان ارسال کالا به شهرستان در کمتر از 72 ساعت