کتاب Minecraft: The Voyage: An Official Minecraft Novel

تومان99,000تومان120,000

مزایای عضویت در وبسایت پیک زبان
اگه همین الان در وبسایت پیک زبان عضو بشی کیف پولت 10 هزار تومن شارژ میشه!

هر روز که به وبسایت پیک زبان سربزنی 1000 تومن کیف پولت شارژ میشه!

3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

کتاب Minecraft: The Voyage: An Official Minecraft Novel

با این رمان رسمی Minecraft به یک سفر جسورانه به سرزمین های جدید عجیب بپیوندید! وقتی یک مرد جوان از زندگی آرام خود جدا می شود و از خانه دور می شود، نه تنها باید یاد بگیرد که چگونه زنده بماند، بلکه چگونه زندگی کند. Stax Stonecutter یک زندگی مسالمت آمیز – اگر غیرقابل توجه – را در شهر کوچک خود در Overworld داشته است. استکس، پسر ماجراجویان بزرگ و سازندگان خردمند، زندگی آسان‌تری را ترجیح می‌دهد. او دوست دارد به باغ‌هایش رسیدگی کند و تمام روز با گربه‌هایش بازی کند، نه اینکه برای کاوش در سرزمین‌های اطراف به بیرون برود.

در املاک او ساکت است، حتی گاهی اوقات تنها، اما به اندازه کافی برای Stax مناسب است. زمانی که یک غریبه مرموز با گروهی از مهاجمان بی‌رحم وارد می‌شود، تنهایی او از بین می‌رود. در یک شب وحشتناک، زندگی قدیمی استکس از او گرفته می شود و او عصبانی و تنها در میانه ناکجاآباد رها می شود.

او هرگز خانه را ترک نکرده است، و حالا می داند چرا: همه چیز فراتر از مرزهای شهر کوچک او ترسناک و خطرناک است! اما هنگامی که او سفر طولانی خود را به عقب آغاز می کند، استکس با مسافران جذابی روبرو می شود که به او نشان می دهند که چیزی بیشتر از دزدان دریایی غارتگر و اوباش ترسناک در جهان وجود دارد. سرزمین های زیبایی برای کشف، سازه های خارق العاده برای ساختن، و دوستان جدید برای ملاقات وجود دارد. ممکن است از دست دادن همه چیزهایی که زمانی می‌دانست لازم بوده باشد، اما استکس در ماجراجویی‌اش چیزی ارزشمندتر از تمام الماس‌های موجود در جهان می‌یابد: یک دنیای شگفت‌انگیز که فقط منتظر کاوش است.

زمان آماده سازی

1 الی 4 روز کاری

نوع محصول

چاپ سیاه سفید

موضوع

رمان انگلیسی

نوع جلد

جلد شومیز

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب Minecraft: The Voyage: An Official Minecraft Novel”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال کالا به تهران ارسال کالا به تهران در کمتر از 48 ساعت ارسال کالا به شهرستان ارسال کالا به شهرستان در کمتر از 72 ساعت