کتاب Minecraft Dungeons: The Rise of the Arch-Illager: An Official Minecraft Novel

تومان105,000تومان120,000

مزایای عضویت در وبسایت پیک زبان
اگه همین الان در وبسایت پیک زبان عضو بشی کیف پولت 10 هزار تومن شارژ میشه!

هر روز که به وبسایت پیک زبان سربزنی 1000 تومن کیف پولت شارژ میشه!

1 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

کتاب Minecraft Dungeons: The Rise of the Arch-Illager: An Official Minecraft Novel

منشا غم انگیز Arch-Illager شرور را در این رمان رسمی Minecraft، پیش درآمدی برای Minecraft Dungeons بیاموزید! قهرمانان شجاع با هم متحد شده اند تا سفری خطرناک را در سراسر جهان جنگ زده انجام دهند تا Arch-Illager و ارتش مهیب او را شکست دهند. اما آن ارتش چگونه به وجود آمد؟ و Arch-Illager از کجا آمده است؟ حقیقت وحشتناک پشت Arch-Illager این است که او هرگز قدرت نهایی را نخواست.

این ایلاگر کوچولو که به نام آرچی شناخته می شود، توسط هموطنان ایلاگر خود مورد آزار و اذیت قرار می گیرد و روستاییان ترسو به او بی اعتماد می شوند.

آرچی فقط جایی می خواست که آن را خانه بنامد، اما خود را از همه دور می بیند. همانطور که او در میان جنگل‌های عمیق و کوه‌های پرت‌خراش سرگردان است، به غار تاریکی برخورد می‌کند که رازی شوم در داخل آن منتظر می‌ماند. آرچی شی‌ای را کشف می‌کند که زمزمه‌های وعده‌های گوی سلطه را به او می‌دهد. با آن، آرچی متوجه می‌شود که می‌تواند جادوی باورنکردنی داشته باشد و دنیایی را تغییر دهد که به او پشت کرده است.

تنها کاری که او باید انجام دهد این است که دقیقاً همان چیزی است که به او می گوید. . بالاخره به دلیلی به آن گوی سلطه می گویند، درست است؟ اما آیا این نام به خاطر روشی است که آرچی از آن استفاده می کند – یا اینکه از او استفاده می کند؟

زمان آماده سازی

1 الی 4 روز کاری

نوع محصول

چاپ سیاه سفید

موضوع

رمان انگلیسی

نوع جلد

جلد شومیز

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب Minecraft Dungeons: The Rise of the Arch-Illager: An Official Minecraft Novel”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال کالا به تهران ارسال کالا به تهران در کمتر از 48 ساعت ارسال کالا به شهرستان ارسال کالا به شهرستان در کمتر از 72 ساعت