کتاب Minecraft: The Dragon: An Official Minecraft Novel

تومان105,000تومان120,000

مزایای عضویت در وبسایت پیک زبان
اگه همین الان در وبسایت پیک زبان عضو بشی کیف پولت 10 هزار تومن شارژ میشه!

هر روز که به وبسایت پیک زبان سربزنی 1000 تومن کیف پولت شارژ میشه!

4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

کتاب Minecraft: The Dragon: An Official Minecraft Novel

در این رمان رسمی Minecraft با اژدهای ender پرواز کنید! هنگامی که یک شهر بیابانی توسط حملات روستاییان تهدید می شود، یک ماجراجوی جوان برای نجات خانه خود به یک اژدهای تازه متولد شده روی می آورد. زتا بهترین معجون ساز در دهکده Sienna Dunes است. خوب، شاید او تنها معجون ساز در دهکده Sienna Dunes باشد. و شاید معجون های او دقیقاً آنطور که قرار است همیشه کار نکنند. اما زمانی که دهکده او توسط گروهی از روستاییان تهدید می شود، فقط زتا می تواند ببیند که روش های سنتی دیگر سینا تپه های شنی را ایمن نگه نمی دارد.

زتا برای جستجوی پاسخ به کارگاه عمه عجیب و غریبش در خارج از شهر می رود و خیلی بیشتر از آن چیزی که برایش چانه زده بود می یابد. یک تخم مرموز به موجودی پوسته‌دار با چشم‌های بنفش، بال‌های سیاه و نفس‌های سمی بیرون می‌آید. این احتمالاً نمی تواند اژدهای افسانه ای باشد. . . می تواند؟ و اگر چنین است، آیا زتا می تواند آن را به عنوان ناجی مورد نیاز دهکده اش مطرح کند؟ تهدید روستاییان به سرعت در حال افزایش است و اژدهای تصادفی زتا حتی سریعتر رشد می کند. زتا با کمک دو دوست صمیمی خود و پسر عموی خیال‌پردازش، باید ترسناک‌ترین (و ترسناک‌ترین) نوزاد جهان را تربیت کند. اما وقتی اژدها به طور کامل رشد کرد، آیا سینا Dunes را نجات خواهد داد؟ یا پایان دهکده را نشان خواهد داد؟

زمان آماده سازی

1 الی 4 روز کاری

نوع محصول

چاپ سیاه سفید

موضوع

رمان انگلیسی

نوع جلد

جلد شومیز

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب Minecraft: The Dragon: An Official Minecraft Novel”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال کالا به تهران ارسال کالا به تهران در کمتر از 48 ساعت ارسال کالا به شهرستان ارسال کالا به شهرستان در کمتر از 72 ساعت