بازگشت به محصولات
کتاب World of Warcraft: Paragons
کتاب World of Warcraft: Paragons قیمت اصلی تومان280,000 بود.قیمت فعلی تومان140,000 است.

کتاب Minecraft Modding For Kids For Dummies

تومان315,000تومان399,000

مزایای عضویت در وبسایت پیک زبان
اگه همین الان در وبسایت پیک زبان عضو بشی کیف پولت 10 هزار تومن شارژ میشه!

هر روز که به وبسایت پیک زبان سربزنی 1000 تومن کیف پولت شارژ میشه!

3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

کتاب Minecraft Modding For Kids For Dummies

به بیش از 100 میلیون بازیکن در دنیای آنلاین Minecraft بپیوندید آیا شما یک متعصب Minecraft هستید که به دنبال اصلاح بازی های خود هستید؟ ساعت ها سرگرم کننده در انتظار شماست! Minecraft Modding For Kids For Dummies به شما می آموزد که چگونه در قسمت های آسان انجام دهید. این راهنمای دوستانه با ارائه انبوهی از توضیحات مفید و پروژه‌های جالب، به شما کمک می‌کند تا سطوح را ارتقا دهید، امتیازات خود را حفظ کنید، بازیکنان را دوباره بسازید، پورتال بسازید، یک محدوده تیراندازی با کمان ایجاد کنید – و خیلی بیشتر – سریع‌تر از آنچه می‌توانید بگویید redstone! نمی توان انکار کرد که مودینگ جالب است.

به هر حال، به شما این امکان را می دهد که دنیای بازی Minecraft خود را تغییر دهید تا دائما چیزهای جدید و سرگرم کننده داشته باشید. در حالی که یادگیری مود کردن کار بسیار دشواری نیست، اما به تمرین نیاز دارد.

خوشبختانه، Minecraft Modding For Kids For Dummies اینجاست تا به شما کمک کند تا مهارت‌های کدنویسی اولیه را ایجاد کنید تا اصلاح بازی‌های خود را به آسانی 1-2-3 انجام دهید! این کتاب کاملاً رنگی است و صاف قرار گرفته است، بنابراین می‌توانید در حین بازی نگاه کنید، شامل دسترسی مادام‌العمر به نرم‌افزار LearnToMod با ۳ ماه دسترسی رایگان به سرور خصوصی Minecraft دارای چاپ بزرگ‌تر برای ایجاد دلهره‌آور بودن متن.

می خواهید حتی بیشتر در مورد مودینگ و کدنویسی بیاموزید اگر یکی از میلیون ها کودکی هستید که هر روز Minecraft بازی می کنند، این راهنمای عملی شما را با اصلاح بازی مورد علاقه خود به سرعت آماده می کند!

زمان آماده سازی

1 الی 4 روز کاری

نوع محصول

چاپ سیاه سفید

موضوع

رمان انگلیسی

نوع جلد

جلد شومیز

تعداد صفحات

375

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب Minecraft Modding For Kids For Dummies”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال کالا به تهران ارسال کالا به تهران در کمتر از 48 ساعت ارسال کالا به شهرستان ارسال کالا به شهرستان در کمتر از 72 ساعت