کتاب World of Warcraft Chronicle: Volume 2
کتاب World of Warcraft Chronicle: Volume 2 قیمت اصلی تومان500,000 بود.قیمت فعلی تومان200,000 است.
بازگشت به محصولات
کتاب Before the Storm (World of Warcraft, #15)
کتاب Before the Storm (World of Warcraft, #15) قیمت اصلی تومان250,000 بود.قیمت فعلی تومان99,000 است.

کتاب Shadows Rising (World of Warcraft, #17)

قیمت اصلی تومان250,000 بود.قیمت فعلی تومان120,000 است.

مزایای عضویت در وبسایت پیک زبان
اگه همین الان در وبسایت پیک زبان عضو بشی کیف پولت 10 هزار تومن شارژ میشه!

هر روز که به وبسایت پیک زبان سربزنی 1000 تومن کیف پولت شارژ میشه!

2 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

کتاب Shadows Rising (World of Warcraft, #17)

یک رمان پیش درآمد رسمی کاملاً جدید برای Shadowlands، بسط بعدی بازی آنلاین افسانه‌ای دنیای وارکرافت Blizzard Entertainment «The Horde هیچ چیز نیست!» با آن کلمات بدنام، سیلواناس ویندرانر به گروه هوردی که قول داده بود به آن خدمت کند خیانت کرد و رها کرد. بانوی تاریک و نیروهایش اکنون در سایه کار می کنند، زیرا هر دو گروه هورد و اتحاد، از جمله خواهر خودش، آلریا، برای کشف حرکت بعدی او رقابت می کنند. پادشاه آندوین که در تلاش برای تحمل سنگینی رهبری است، به جن خالی و اگزارش ارشد تورالیون می سپارد تا محل اختفای سیلواناس را کشف کنند. گروه ترکان در حال حاضر در یک چهارراه ایستاده است. جناح‌های مختلف شورایی را تشکیل می‌دهند و ردای جنگجو را رها می‌کنند. Thrall، Lor’themar Theron، Baine Bloodhoof، First Arcanist Thalyssra، و بسیاری دیگر از چهره‌های آشنا به این چالش جدید برمی‌خیزند.

اما تهدیدها متعدد هستند و بی اعتمادی بسیار عمیق است. هنگامی که شورا با یک سوء قصد نافرجام به قتل تالنجی – ملکه زندالاری و متحد اصلی – از ریل خارج می شود، ترال و بقیه رهبران هورد مجبور به عمل می شوند. آنها شمن زخان ترول جوان را که هنوز در غم از دست دادن واروک سورفنگ غمگین است، با یک ماموریت حیاتی برای کمک به تالانجی و کمک به کشف تهدید فزاینده علیه او، توانمند می کنند. در همین حال، ناتانوس بلایت کالر و سیرا مونواردن توسط بانوی تاریک ماموریتی ترسناک برای کشتن خود ترول لوای مرگ به نام بوونسامدی داده شده اند. در حالی که زخان و تالنجی برای نجات بوونسامدی تلاش می کنند، سفر آنها یک نقطه عطف کلیدی در تقویت گروه هورد در برابر تاریکی آینده و یافتن خود در مسیر خواهد بود. ناکامی در نجات متحدان خود و خدای فریبکار مطمئناً آنها را محکوم خواهد کرد – اما از طریق موفقیت، آنها ممکن است دوباره کشف کنند که چه چیزی باعث قدرتمند شدن هورد است.

نوع محصول

چاپ سیاه سفید

قطع

رقعی

نوع جلد

جلد شومیز

تعداد صفحات

263

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب Shadows Rising (World of Warcraft, #17)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال کالا به تهران ارسال کالا به تهران در کمتر از 48 ساعت ارسال کالا به شهرستان ارسال کالا به شهرستان در کمتر از 72 ساعت