کتاب The Day of Reckoning (Star Wars: Jedi Apprentice, #8)
کتاب The Day of Reckoning (Star Wars: Jedi Apprentice, #8) قیمت اصلی تومان150,000 بود.قیمت فعلی تومان60,000 است.
بازگشت به محصولات
آرت بوک جنگ ستارگان | Star Wars Art
آرت بوک جنگ ستارگان | Star Wars Art تومان130,000تومان165,000

کتاب Master and Apprentice (Star Wars)

تومان120,000تومان150,000

مزایای عضویت در وبسایت پیک زبان
اگه همین الان در وبسایت پیک زبان عضو بشی کیف پولت 10 هزار تومن شارژ میشه!

هر روز که به وبسایت پیک زبان سربزنی 1000 تومن کیف پولت شارژ میشه!

3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

کتاب Master and Apprentice (Star Wars)

یک پیشنهاد غیرمنتظره پیوند بین کوی گون جین و اوبی وان کنوبی را تهدید می کند، زیرا این دو جدی در یک سیاره خطرناک جدید و آینده ای نامشخص حرکت می کنند. جدی باید یک جنگجوی بی باک، نگهبان عدالت و دانشمند در راه نیرو باشد. اما شاید ضروری ترین وظیفه جدی این باشد که آموخته های خود را به دیگران منتقل کند. استاد یودا دوکو را آموزش داده است. دوکو کوی گون جین را آموزش داد.

و اکنون Qui-Gon یک Padawan برای خودش دارد. اما در حالی که Qui-Gon به عنوان جدی با انواع تهدیدها و خطرات روبرو شده است، هیچ چیز مانند فکر شکست شاگردش او را نمی ترساند. اوبی وان کنوبی احترام عمیقی برای استادش قائل است، اما برای درک او تلاش می کند. چرا Qui-Gon باید اغلب قوانینی را که جدی ها را مقید می کند نادیده بگیرد؟ چرا Qui-Gon به جای نگرانی های عملی بیشتر به پیشگویی های جدی جدی کشیده می شود؟

و چرا به اوبی وان گفته نشد که کوی گون در حال بررسی دعوتی برای پیوستن به شورای جدای است – می دانستند که این به معنای پایان شراکت آنها خواهد بود؟ پاسخ ساده او را می ترساند: اوبی وان استاد خود را شکست داده است.

هنگامی که جدی رائل آوروس، یکی دیگر از شاگردان سابق دوکو، از آنها برای یک اختلاف سیاسی درخواست کمک می کند، جن و کنوبی برای انجام آخرین ماموریتشان با هم به دربار سلطنتی پیجال می روند. آنچه که باید یک تکلیف ساده باشد، به سرعت توسط فریب و تصورات فاجعه خشونت آمیز که در ذهن کوی گون تسخیر می شود، مبهم می شود. همانطور که ایمان کوی گون به پیشگویی افزایش می یابد، ایمان اوبی وان به او مورد آزمایش قرار می گیرد – درست به عنوان تهدیدی که مستلزم آن است که استاد و شاگرد به شکلی که قبلاً هرگز دور هم جمع نمی شوند، یا برای همیشه تقسیم می شوند.

نوع محصول

چاپ سیاه سفید

نوع جلد

جلد شومیز

تعداد صفحات

289

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب Master and Apprentice (Star Wars)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال کالا به تهران ارسال کالا به تهران در کمتر از 48 ساعت ارسال کالا به شهرستان ارسال کالا به شهرستان در کمتر از 72 ساعت