معرفی کتاب

معرفی بهترین کتاب آموزش واژگان زبان دانمارکی

Danish vocabulary for English speakers 3000 words

معرفی بهترین کتاب آموزش واژگان زبان دانمارکی

از آنجایی که دغدغه کسانی که قصد مهاجرت به کشور دانمارک را دارند آموزش زبان دانمارکی میباشد و در بازه زمانی کم , نیاز به بهترین منابع آموزشی و تهیه کتاب دانمارکی جزو اولویت های اولیه شان میباشد , تصمیم گرفتیم تا معرفی بهترین کتاب آموزش واژگان زبان دانمارکی را برایتان در این مقاله در نظر بگیریم.

 Danish vocabulary for English speakers 3000 words

خرید کتاب Danish vocabulary for English speakers 3000 words

معرفی بهترین کتاب آموزش واژگان زبان دانمارکی برای کمک به یادگیری، حفظ و مرور کلمات دانمارکی در نظر گرفته شده است. این فرهنگ لغت دو زبانه ( دانمارکی – انگلیسی ) شامل بیش از 3000 کلمه پرکاربرد است که به صورت موضوعی مرتب شده اند.

مفاهیم اولیه، اعداد، واحدهای اندازه گیری، مهمترین افعال، زمان، تقویم، روز و شب، ماه، فصول، سفر، گشت و گذار، شهر، خرید، پوشاک و لوازم آرایشی، لوازم آرایشی، تلفن، مکالمه تلفنی، زبان های خارجی، وعده های غذایی، رستوران، اعضای خانواده، بدن انسان، دارو، مبلمان، لوازم خانگی، زمین، آب و هوا، بلایای طبیعی، جانوران، حیوانات وحشی، کشورهای جهان و موارد دیگر…

این ویرایش اصلاح شده شامل 101 موضوع است: مفاهیم اساسی، اعداد، واحدهای اندازه گیری، مهم ترین افعال، زمان، تقویم، روز و شب، ماه ها، فصل ها، سفر، گشت و گذار، شهر، خرید، پوشاک و لوازم جانبی و موارد دیگر…

 

ویژگی های ویژه کتاب های T&P واژگان دوزبانه:

کلمات بر اساس معنی مرتب شده‌اند، نه بر اساس حروف الفبا. برای تسهیل فرآیندهای بازبینی و خودآزمایی، محتوا در سه ستون ارائه شده است. هر موضوع از بلوک های کوچکی از واحدهای واژگانی مشابه تشکیل شده است. واژگان یک رونویسی راحت و ساده برای هر کلمه خارجی ارائه می دهد.

نیازهای زبان آموزان مبتدی و پیشرفته را برآورده می کند. مناسب برای استفاده روزانه، جلسات بررسی و فعالیت های خودآزمایی. به شما امکان می دهد واژگان فعلی خود را ارزیابی کنید. این کتاب دنیش وکبیولری می تواند توسط خارجی ها برای یادگیری زبان انگلیسی نیز استفاده شود.

♦ این راهنما همچنین در هر سفر به خارج از کشور که در آن زبان دانمارکی صحبت می شود، یک مرجع ارزشمند خواهد بود. رونویسی ساده هر کلمه به حفظ قوانین خواندن کمک می کند.

♦ هنگامی که حتی بر 70٪ از کلمات موجود در این راهنمای واژگان تسلط پیدا کردید، می توانید بگویید: “بله! من کمی دانمارکی صحبت می کنم!»

 

واژگان T&P Books برای کمک به یادگیری، حفظ و مرور کلمات دانمارکی در نظر گرفته شده است.

  • فرهنگ لغت Danish vocabulary for English speakers 3000 words شامل بیش از 3000 کلمه رایج است.
  • به عنوان منبع پشتیبانی اضافی برای هر دوره زبان توصیه می شود.
  • نیازهای زبان آموزان مبتدی و پیشرفته را برآورده می کند.
  • مناسب برای استفاده روزانه، جلسات بررسی و فعالیت های خودآزمایی
  • به شما امکان می دهد واژگان فعلی خود را ارزیابی کنید.
  • این کتاب برای زبان آموزان خارجی نیز قابل استفاده است.

زبان آموزان عزیز جهت بازدید PDF نمونه صفحات کتاب و همچنین خرید کتاب واژگان دانمارکی میتوانید از طریق لینک زیر در فروشگاه اینترنتی پیک زبان اقدام نمایید.

کتاب واژگان دانمارکی Danish vocabulary for English speakers 3000 words

کتاب زبان دانمارکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *