معرفی کتاب

معرفی مجموعه آموزش زبان انگلیسی Oxford Discover

پیک زبان

آیا دلتان می خواهد دانش آموزان شما بیشتر درگیر فعالیت های کلاسی باشند؟ مجموعه کتاب های Oxford Discover از روش آموزشی پرسش و پاسخ استفاده می کند تا حس کنجکاوی ذاتی دانش آموزان را برانگیخته کند. این روش به آن ها این توانایی را می دهد تا سوالات خود را بپرسند، پاسخ خود را پیدا کنند و دنیای پیرامون خود را کشف کنند.

تفاوت فصل های سال چگونه است؟ چرا ما به گیاهان احتیاج داریم؟ فرهنگ ها و تمدن ها چه تاثیری روی جهان ما دارند؟

هر مبحث با سوالات اساسی این چنینی آغاز می شود. هر یک از این سوالات و مباحث با یکی از مباحث آموزشی در مدرسه نظیر مطالعات اجتماعی، هنر، علوم، ریاضی و موسیقی می باشد.

یک تصویر و ویدیوی آموزشی، موضوع بحث هر جلسه و سوال اصلی مورد بحث را معرفی می کند. سپس دانش آموزان باید به سوالات جزئی تری که از آن ها پرسیده می شود پاسخ دهند و اینگونه تشویق می شوند تا با تمرکز بیشتری درباره موضوع و سوال اصلی مبحث فکر کنند. در مرحله بعد، جدول سوال اصلی از دانش آموزان می خواهد تا آن چه می دانند و یا می خواهند بدانند را ارزیابی کنند.

در ادامه شاگردان شما پاسخ های گوناگونی برای سوال اصلی مطرح شده می یابند. آن ها متون داستانی و غیر داستانی جذابی مطالعه می کنند که درباره موضوع مورد بحث به آن ها دید وسیعی می دهد. تمرین ها و پروژه های مضاعف به آن ها این اختیار را می دهد تا با کار گروهی اطلاعات لازم را بدست آورند و به روشی خلاقانه آن ها را به کلاس ارائه دهند و در نهایت دانش آموزان آنچه که درباره سوال اصلی درس آموخته اند را یادداشت می کنند.

همچنین به آن ها یک برنامه درسی شامل آموزش لغات و دستور زبان داده می شود تا مهارت های زبانی آن ها برای شرکت در این پرسش و پاسخ ها راجع به موضوعات مورد بحث را تقویت کند. مجموعه کتاب های Oxford Discovers که در شش سطح (مبتدی تا پیشرفته) ارائه شده اند، مهارت های ارتباطی دانش آموزان را از طریق شنیدن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن در هر یک از فصل های کتاب را به طرز کاربردی افزایش می دهد. در تمام طول مسیر آموزش، دانش آموز شما در هر بخش از کتاب، مهارت های مهمی همچون تفکر انتقادی، خلاقیت و کار گروهی را فرا می گیرد تا برای مهارت های مهم با نام مهارت های قرن 21م آماده شود.

2 دیدگاه در “معرفی مجموعه آموزش زبان انگلیسی Oxford Discover

  1. May I simply just say what a comfort to uncover an individual who actually knows what they are talking about on the internet. You definitely realize how to bring an issue to light and make it important. More and more people have to look at this and understand this side of your story. Its surprising you arent more popular because you surely possess the gift.

    1. peykezaban گفت:

      Thank you, dear friend, for taking the time and choosing our website, and our team is doing its best to provide the best content to people, and we hope to get the appropriate position. Good luck.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *